header
headline

Mahu Tak Jika Kami Bongkarkan
Rahsia Sulit Yang Tidak Pernah Difikirkan Oleh Kebanyakan Suami Tetapi Mampu Menggandakan Keterujaan Isteri Terhadap Anda?

Jika YA, Teruskan Membaca Sehingga Akhir

Kami tahu, anda sangat sayangkan isteri anda dan ingin membahagiakannya. Namun mungkin kerana kemampuan yang terhad serta keterbatasan dari segi masa, ilmu, kemahiran dan halangan lainnya membuatkan impian itu tidak sampai ke arah tujuan.

Sebenarnya a
nda tidak perlu menjadi kacak, kaya atau terlalu sempurna untuk disayangi isteri. Walaupun usia perkahwinan anda sudah menjangkau 40 tahun pun anda masih boleh lagi membawa kembali kehangatan seperti malam pertama perkahwinan anda.

Ini kerana kepakaran anda di ranjang akan menjadikan anda kelihatan 
sentiasa sempurna dan hebat di mata isteri anda. Ya, seorang wanita pasti mahukan pasangan yang bijak dan cekap melayaninya terutamanya secara batin.

Jangan susah hati jika anda sering merasa rendah diri di hadapan isteri anda dalam hal-hal dalam selimut ini kerana anda masih lagi mempunyai waktu untuk memperbaiki kelemahan serta meningkatkan kemahiran sedia ada.

Mungkin sebelum-sebelum ini anda ada juga belajar tentang 'ilmu sulit' ini dari kenalan-kenalan anda atau mungkin dari internet, tetapi masih gagal memenuhi kehendak batin isteri. Ini kerana ilmu sebegini harus dipelajari dari A sehingga Z, bukannya diambil sekerat-sekerat.

Itulah sebabnya panduan ini dihasilkan, iaitu untuk membantu anda yang ingin membahagiakan isteri, sekaligus terhindar dari terjerumus ke kancah perceraian yang disebabkan oleh perkara-perkara yang bersangkutan dengan 5eks dan ketidakpuasan batin isteri.

Panduan ini sudah TERBUKTI BERKESAN dalam memberikan CARA-CARA SERTA IDEA yang LEBIH SULIT jika anda ikuti apa yang kami dedahkan nanti.
Paling BEST, teknik-teknik ini senang sahaja untuk diikuti oleh sesiapa sahaja yang bergelar suami.


"Kami faham, anda serius ingin MENAMBAT HATI ISTERI. Sebab itulah kami dedahkan panduan ini.


Kenapa Panduan ini Didedahkan?

Setelah bertahun-tahun kami berkecimpung dalam bidang kekeluargaan, kami dapati ada di antara pelanggan-pelanggan serta rakan-rakan lelaki kami sering mempunyai masalah seperti di bawah ini:

Tidak tahu kenapa tiba-tiba isteri buat hal.

Rumahtangga sering timbul krisis hanya dengan perkara kecil.

Selalu rasa terhina apabila isteri mengkritik atau memerli dan kadang-kadang membanding-bandingkan diri dengan orang lain.

 Isteri menjauhkan diri seolah-olah merajuk tetapi tak tahu apa puncanya.

Jarang merasa bahagia walaupun mereka rasa mereka telah memberikan segala-galanya dalam perkahwinan.

Banyak masa dihabiskan dengan isu rumahtangga yang tiada berkesudahan.

Apabila kerap berkonflik tentang isu dalam selimut, hilang kemesraan dan rasa seperti orang asing bila berada bersama isteri.

Mula menyiasat telefon isteri dan ada yang mengekori isteri secara senyap-senyap kerana curiga.

Ada isteri yang ingin bercerai kerana bosan dengan suami yang tiada 'improvement' dan kurang 'power' apabila 'bersama'.

Ni yang paling dasyat, ada isteri yang mempunyai kekasih gelap atau pasang skandal secara sembunyi-sembunyi di mana si isteri tersebut mendapat kepuasan dari lelaki selain dari suaminya.

Bukanlah niat kami untuk mengaibkan sesiapa, tetapi kami tidak mahu perkara-perkara seumpama ini merosakkan institusi kekeluargaan yang sepatutnya boleh dicegah dengan pendedahan berupa ilmu dan kemahiran.

Sebelum Anda Ke Pelajaran Seterusnya, Terimalah Cendera Hati Ikhlas Dari Kami:

PERMATA-YANG-HILANG
EBOOK PERMATA YANG HILANG
(100% PERCUMA)

Anda nak belajar seni hubungan suami isteri yang sebenar? Khazanah ilmu 5eksual klasik karya Ibnu Yusof yang wajib dikuasai.
Anda boleh join channel Telegram di bawah ini untuk dapatkan link download di pinned post. Jangan risau, orang lain tak akan tahu anda join kerana ianya private.
Download sekarang!!!

 


Kenapa Nak Kena Belajar Ilmu Sulit Ni?

Kes-kes tentang ketidakpuasan 5eks oleh isteri

Seringkali terpampang di dada-dada akhbar atau perkongsian di internet tentang kes-kes perceraian atau pun konflik dalam rumahtangga yang berlaku di Malaysia. Walaupun ianya bukan urusan kita, namun tidak mustahil ianya boleh terjadi kepada sesiapa sahaja.

Antara puncanya adalah disebabkan oleh perhubungan 5eks yang hambar serta kegagalan pihak suami dalam memuaskan syahwat isteri. Ini menyebabkan isteri sering 'terkapai-kapai' dan 'kegersangan' kerana suaminya tidak mampu memberikan apa yang dia harapkan.

Kebanyakan isteri mahukan seorang suami bukan sahaja bertanggungjawab, tetapi juga cekap serta tahu memuaskannya ketika berhubungan intim. Ini bermakna, pihak suami bukan sekadar mampu memberikan nafkah zahir, tetapi harus arif dalam memberikan nafkah batin.

Apabila keinginan si isteri itu gagal mencapai matlamat seperti mana yang diharapkan, berkemungkinan ianya akan di simpan sahaja di dalam hati tanpa berterus terang, demi menjaga perasaan suami agar tidak tersinggung atau marah.

Sebenarnya bukanlah salah suami kerana kurangnya kemahiran melayan nafsu sahwat isteri tercinta. Ianya hanya disebabkan kerana kurangnya maklumat atau pendedahan tentang cara-cara dan teknik-teknik yang dapat memuaskan isteri di ranjang.

Sifat ego semulajadi seorang lelaki juga menjadi penghalang untuk pasangan suami isteri itu berbincang tentang soal 5eks dari hati ke hati yang akhirnya dibiarkan begitu sahaja dan berlarutan sehingga menjadi bebanan batin yang sukar untuk dijelaskan.

Perlu Ke Nak Belajar Ilmu Ni Kerana Kami Sering 'Bersama'?

Walaupun anda kerap 'bersama' isteri anda, ini bukanlah kayu pengukur yang tepat bagi menandakan yang dirinya sudah benar-benar puas dengan anda. Kepuasan seksual seorang wanita sangat-sangat bergantung pada mood selain rangsangan tubuhnya.

Seorang wanita akan benar-benar 
merasa puas jika suaminya mampu memberikan rangsangan yang secukupnya secara fizikal, emosi dan mental. Ini kerana salah satu organ 5eks terbesar manusia adalah otak, bukan hanya bahagian sulitnya sahaja.

Secara mudahnya, bayangkan anda dalam keadaan lapar. Makanan yang ada hanyalah sebuku roti kosong dan air suam. Anda boleh saja kenyang dengan sajian tersebut, tetapi pasti anda akan rasa, seperti ada sesuatu yang kurang bukan? Rasa tawar sahaja, tiada rasa.

Jadi, jika anda benar-benar mahu puaskan isteri anda ketika di r4njang, anda wajib mempelajari cara-cara dan teknik yang betul supaya isteri anda mampu mencapai 100% kenikmatan inzal setiap kali bersama anda. Ianya adalah syurga dunia bagi seorang wanita!

Apa Bestnya Kalau Belajar?

Anda akan lebih disayangi dan sentiasa dirindui oleh isteri anda setiap masa. Ada isteri rindukan suaminya sahaja, apabila masuk bab 5eks, dia kurang berminat. Kali ini anda boleh membuatkannya rindu terhadap anda serta membangkitkan minatnya terhadap 5eks sekali.

Lelaki yang baik bukan sahaja dapat menjalankan tugasnya sebagai seorang suami dan juga bapa kepada anak-anak, bahkan berupaya menjadi seorang penghibur terbaik buat isterinya. Seorang wanita pasti memerlukan seorang lelaki untuk mengurangkan tekanannya.

Macam Berminat, Tapi Macam Mana Nak Mula?

Anda mungkin tidak pernah mempelajari 'bab-bab sulit' rumahtangga di kursus perkahwinan sebelum ini, namun anda boleh menguasai kemahiran ini asalkan anda mahu untuk belajar, malah anda boleh mempelajarinya melalui smart phone atau komputer anda sahaja.

Anda tidak perlu keluar dari rumah walau seinci pun
dan anda tak perlu lagi malu-malu untuk belajar ilmu menambat nafsu isteri ini kerana kami sudah menyediakan satu panduan yang sangat-sangat mudah dan efisyen untuk anda ikuti.


MEMPERKENALKAN EBOOK
RAHSIA MENAMBAT NAFSU ISTERI


1. ECover Rahsia Menambat Nafsu Isteri
TEMPAH SEKARANG

Ebook ini sarat dengan panduan, idea dan teknik yang boleh anda gunakan untuk menggoda serta membangkitkan keterujaan 5eksual isteri terhadap anda, malah ada di antara pembaca mengatakan, "Ishh kenapalah aku langsung tak terfikir benda ni dulu!!!"

Panduan ini telah TERBUKTI BERKESAN dan MEMBERI KESAN POSITIF JANGKA MASA PENDEK, JANGKA MASA SEDERHANA dan JANGKA MASA PANJANG 
terhadap perkahwinan anda. Jika anda inginkan perkahwinan yang indah dan romantik, bacalah ebook ini.

"Banyak Tips Di Luar Jangkaan"

Pertama-tamanya saya ingin mengucapkan terima kasih kepada penulis kerana hasilkan ebook ni. Banyak ilmu baru yang saya pelajari. Minda saya lebih terbuka untuk soal hubungan suami isteri selepas membaca ebook ni. Tajuk ebook ni agak kontroversi, tetapi isi kandungannya lebih kontroversi dengan panduan-panduan sulit yang ramai tidak tahu bagaimana untuk melayan isteri dengan cara yang paling-paling disukai.

Rugi jika baca tetapi tak amalkan. Lagi rugi kalau langsung tak baca kerana banyak teknik-teknik sulit yang di luar jangkaan ada dibongkar dalam ebook ini. Jika kita sayangkan isteri, tuntutan nafkah batin perlu dipenuhi dengan secukup-cukupnya....jangan buat sambil lewa sahaja. Kalau tak ada ilmu rumahtangga, ebook ini adalah ebook yang sesuai untuk dibaca dan diamalkan. Saya kasi 5 bintang untuk ebook ini!!! 

Mizan dan Umayra
Mizan
(31 tahun, Putrajaya)
 


Kami juga telah kongsikan teknik-teknik ini kepada pembaca-pembaca kami. Hasilnya hubungan mereka dengan isteri menjadi semakin intim. Ada juga yang pada awalnya berkonflik, tetapi hubungan mereka kembali mesra setelah memperbaiki kelemahan 5eksual mereka.

Apa Manfaat mendapatkan Panduan ini?

Ebook ini padat dengan rahsia 5eks suami isteri yang jarang diteroka. Dengan membaca dan mengamalkan segala panduan di dalam ebook ini, anda akan:


Mengetahui hakikat dan kebaikan berumahtangga
- Perkahwinan tidak akan lengkap tanpa mengetahui perkara-perkara asas berumahtangga.


Gambaran lebih jelas tentang kelebihan persetubuhan bersama suami
- Ramai di antara para isteri langsung tidak tahu mengapa mereka harus melakukan persetubuhan.


Mengetahui bagaimana untuk mencapai inz4l atau pun org4sm
- Bukan anda sebagai suami sahaja yang perlu puas, isteri anda juga harus puas agar sama-sama dapat menikmati kelazatan 5eksual.


Membina perhubungan yang lebih mesra bersama isteri anda
- Tanpa kemesraan, hubungan intim akan menjadi hambar.


Menjalankan persetubuh4n yang lebih memuaskan dan lebih hebat
- Jika anda dan isteri sering puas, anda berdua dapat meningkatkan lagi kepuasan tersebut.


Meningkatkan stamina anda ketika mengadakan hubungan 5eks bersama isteri
- Jika anda kurang stamina, bagaimana anda dapat memberikan persembahan yang amat dinanti-nantikan oleh isteri anda?


Memilih makanan yang dapat mengekalkan mood 5eks anda
- Jangan abaikan makanan terpilih ini untuk mengekalkan keghairahan anda dan juga isteri.


Mengetahui rahsia bagaimana untuk mengekalkan daya tarikan 5eksual anda
- Bila usia semakin bertambah, daya tarikan 5eksual semakin berkurangan, melainkan jika anda mengetahui rahsia ini.


Belajar memanipulasi keghairahan sendiri untuk memenuhi fantasi 5eks isteri anda
- Isteri anda pasti mempunyai fantasi 5eks yang walaupun dia tidak pernah menceritakannya kepada anda. Inilah masanya untuk anda 'mengorek' rahsia tersebut dari mulutnya sendiri menggunakan teknik yang diajarkan.


Menghasilkan sensasi 5eks yang hebat buat isteri anda
- Kebanyakan suami langsung tidak tahu bagaimana untuk menyemarakkan lagi gelora 5eks isteri, membuatkan isteri mereka sering kekurangan mood untuk melakukan persetubuhan.


Mengetahui seni urutan badan 5eksual
- Anda tidak pernah melakukan urutan badan 5eksual kepada isteri anda? Kini anda boleh...


Membuatkan isteri anda tidak sabar-sabar untuk menerkam anda
- Teknik rahsia ini bakal membuatkan isteri anda tidak keruan bila teringatkan anda.


Membuatkan isteri anda tergoda berkali-kali dengan anda
- Ketahui rahsia ini dan isteri anda akan cair dengan godaan anda.


 Kebanyakan kes penceraian melibatkan isu 5eks
- Jadi anda dapat menghindari keretakan rumahtangga sebelum ianya menjadi barah dalam diam.


Anda dapat masa yang lebih panjang bersama isteri
- Jika anda melakukan segala apa yang dikongsikan di dalam ebook, insyaAllah isteri anda akan lebih mengutamakan anda dari perkara lainnya.


Anda dapat meredakan tekanan anda dan isteri anda
- 5eks yang sihat dan memuaskan mampu memberikan ketenangan.


Mengimbangi kekurangan anda
- Jika anda ada kekurangan yang tidak boleh diubah, inilah masanya untuk anda menutup kelemahan tersebut dengan mempamerkan aksi-aksi yang mengujakan isteri. Isteri pasti akan lebih menyayangi anda, insyaAllah.


Kebiasaannya, pertengkaran kecil suami isteri akan diselesaikan dengan perhubungan 5eks
- Jadi mahirkan diri anda dalam soal 5eks supaya kegeraman dan kemarahan anda itu dapat dilampiaskan sepuasnya melalui 5eks yang sihat.


Isteri anda tidak pernah org4sme, klim4ks atau dalam erti lainnya inz4l?
- Jika ya, maka ebook ini amat sesuai untuk anda kerana ada diterangkan cara-cara untuk mencapai kepuasan dengan merangsang bahagian-bahagian sulit terutamanya daerah G-Spot isteri anda.


Dan banyak lagi...

Apa Kata Mereka-Mereka Yang Dah Praktikkan Teknik Ni

Cara atau kaedah yang dibongkarkan di dalam ebook ini sangat mudah difahami dan tidak memeningkan kepala. Jom kita lihat apa kata pembaca-pembaca ebook Rahsia Menambat Nafsu Isteri sebelum-sebelum ini:

 
"Ilmu Yang Boleh Digunakan Sepanjang Hayat"
Saya teruja membaca ebook ini sebenarnya. Lebih banyak saya baca, lebih banyak idea yang tercetus dalam fikiran. Mungkin sikap ego membuatkan kita rasa kita dah cukup ilmu padahal lagi banyak kita teroka, lebih banyak skill yang akan kita dapat.

Membaca ebook ini bukan seperti membaca majalah atau novel yang sekali baca terus disimpan. Ilmu yang terkandung di dalamnya boleh digunakan sepanjang hayat selagi kita masih bertenaga. Isteri adalah sebahagian dari hidup kita, jadi luahkan kasih sayang dengan kasih sayang seorang suami. Terima kasih admin!!!
Razak
(28 tahun, Kampar)

"Sesuai Buat Bakal Pengantin"

Walaupun saya masih belum berumahtangga, saya telah membina keyakinan untuk menghadapi malam pertama saya nanti. Saya dah nampak apa yang perlu dilakukan dan tidak perlu lagi bertanya kepada rakan-rakan yang telah berkahwin.

Panduan ini dilengkapkan dengan ebook untuk isteri. Jadi lebih mudah untuk bakal pengantin melayari malam pertama tanpa rasa segan atau pun kekok. Tidak lama lagi saya akan berkahwin dan saya sudah benar-benar bersedia untuk menghadapinya. Terima kasih buat penulisnya....!


Hasri
(23 tahun, Kulim)

"Panduan Lengkap Untuk Hubungan Intim Suami Isteri"

Saya rasa amat bertuah kerana berpeluang baca ebook yang padat dengan tips-tips hebat ini. Mula-mula saya ingat admin tulis untuk isteri sahaja. Rupa-rupanya panduan buat suami pun ada juga. Amat berbaloi membeli ebook-ebook ini. Kalau nak cari kat kedai memang tak akan jumpa. Baru saya faham kenapa ebook ni tidak dijual di luar. Bayak rahsia-rahsia sulit yang agak 'cencored' untuk di baca. Apa-apa pun, saya amat-amat berpuas hati dengan ebook Rahsia Menambat Nafsu Suami Isteri ni. TERBAIK DARI LADANG!!!

Raz
(25 tahun, Kuala Lumpur)
Gambar dikaburkan atas permintaan pemilik

"Amat-Amat Berguna Dan Berbaloi Membacanya"

Saya percaya ramai di antara suami-suami di luar sana yang mempunyai masalah hubungan intim suami isteri. Lebih parah lagi jika ianya dibiarkan berlarutan selama bertahun-tahun. Jika anda mempunyai masalah, jangan dibiarkan saja. Cuba selami apakah punca masalah tersebut, mungkin berpunca daripada diri kita sendiri!

Saya adalah seorang seorang suami kepada dua orang isteri. Walaupun saya rasa seperti banyak pengalaman, namun saya rasa kerdil bila berhadapan dengan ebook ini. Rupa-rupanya ilmu saya masih cetek dan perlu diupgrade. Ebook ini padat dengan ilmu-ilmu yang hebat. Saya juga turut ter'educate' dengannya.

Buang segala sifat ego anda jika anda ingin menjadi seorang suami yang hebat. Daripada membazirkan wang membeli rokok, adalah lebih baik digunakan untuk membeli ebook ini. Memang amat-amat berbaloi!!!

Agus
(40 tahun, Kuala Lumpur)


"Ini Bukan Sekadar Ebook, Ini Penasihat Bergerak"

Saya suka membaca dan membaca ebook ini bagaikan saya mendapat seorang consultant yang sentiasa mengikuti saya di mana sahaja saya berada. Bila diperlukan, on sahaja hp dan penasihat tersebut akan muncul di skrin telefon. Saya suka dengan ebook kamasutra yang diberikan secara percuma tu. Penuh dengan posisi-posisi yang mantap! Memang memuaskan hati!!!

Rodi
(35 tahun, Seri Kembangan)


"Terbaek!!! Sesuai untuk yang bergelar 'otai' atau yang baru berkahwin"

Kami baru mendirikan rumahtangga namun ilmu yang digarap oleh penulis amat sempurna sekali. Kami amat puas dalam setiap 'pertarungan' bagaikan 'otai'. Kepada yang baru mendirikan rumahtangga, harus memiliki ebook ini supaya kenikmatan alam berumahtangga dapat berpanjangan sampai ke anak cucu. Buat orang lama, ebook ini bakal mencetuskan inspirasi terhebat buat anda!

Johan & Diana
(23 tahun, Jeli)
Gambar dikaburkan atas permintaan pemilik


"Isteri Menggeletar Seluruh Tubuh!!!"

Inilah kali pertama saya dapat lihat wife menggeletar seluruh tubuh sampai basah kain cadar kami akibat ledakan squirting. Serius, terpancut-pancut depan mata saya. Memang sungguh memuaskan!!! Tips-tips di dalam ebook ni memang mudah difahami. Saya syorkan kepada suami-suami di luar sana, baca ebook ni jika nak tengok isteri puas sampai terpancut. Harap admin blurkan pic saya ya...segan...hehehe!

Halim & Suzie
(27 & 25 tahun, Johor Baharu)
Gambar dikaburkan atas permintaan pemilik


"Isteri Hilang Mata Hitam"

Segan nak share sebenarnya, tapi ebook ni memang sangat-sangat bagus. Admin bukan saja ajarkan tips semasa berjimak, tetapi sebelumnya lagi. Pagi-pagi masa saya kat ofis, saya goda wife saya guna hp saja. Masa saya ambil dia lepas waktu kerja, dia senyum-senyum simpul kononnya malu lah tu pasal kami borak-borak pasal 5eks kat whatsapp sebelum tu. Malamnya...fuhh dia kasi all out sampai hilang mata hitam dia pasal saya 'adjust' 3 tempat sensitif dia serentak. Rugi la siapa tak tau pasal x susah mana pun.
- Azwan
(37 tahun, Taman Astana)
 


Kalau nak kami tunjukan semua, laman web ini akan jadi panjang berjela kerana result dan testimonial berjaya yang kami kumpulkan sangat banyak. Kami sudah lama mengesyorkan ebook panduan ini buat para suami. Alhamdullilah, buat masa ini tidak lagi mengecewakan.

Nak Kami Ajarkan Kepada Anda Rahsia Sulit Ini?

Ilmu rumahtangga itu terlalu mahal harganya bagi mereka-mereka yang mengimpikan perkahwinan bahagia di samping isteri yang memahami. Beruntunglah bagi suami-suami yang sudah arif tentang hal dalam selimut ini dengan pembacaan atau pengalaman.

Bagi anda yang masih tercari-cari panduan serta ilmu sulit rumahtangga, kami sedia memperturunkan segala ilmu-ilmu ini kepada anda asalkan anda menggunakannya untuk tujuan yang benar-benar murni buat isteri tercinta.

Bukan apa, jika ilmu ini disalahgunakan, buruk akibatnya dan kami tidak bertanggungjawab atas segala akibat yang akan anda hadapi nanti. Pendek cerita, buat baik dibalas baik, begitu juga dengan sebaliknya. Gunakannya hanya kepada isteri anda sahaja.

Oleh kerana anda sudah sampai ke perenggan ini, bermakna anda sangat-sangat berminat untuk mempelajari 
Rahsia Menambat Nafsu Isteri ini. Kami harap ilmu ini dapat membantu anda untuk melestarikan perkahwinan anda seperti yang anda harapkan.


Berapa Maharnya?

Ebook Rahsia Menambat Nafsu Isteri ini murah sahaja. Hanya RM99 sahaja dan anda boleh menambah keceriaan, keserian dan kebahagiaan rumahtangga anda. Bayar sekali dan gunakanlah ilmu ini sepanjang hayat anda bersama isteri tercinta.



"Anda Tidak Akan Kecewa Memiliki Koleksi Ebook Ini"

Malu bertanya sesat jalan...malas membaca tak jumpa jalan... Kesimpulan yang boleh saya katakan tentang ebook ini ialah ianya sebagai alat penjimatan yang terbaik. Mengapa saya katakan begitu??? Kerana untuk mengembirakan isteri adakalanya memerlukan modal seperti bershopping, melancong dan membeli sesuatu yang dia suka. Namun jika kita pandai memuaskan isteri di ranjang, kita tidak perlukam semua itu. Isteri akan sentiasa 'happy mood' dan sentiasa berseri-seri bagaikan baru dapat set barang kemas...

Saya pun tak tahu apa benda tu G-Spot sehingga saya membaca koleksi ebook ni. Benar-benar membuatkan saya dan isteri teruja! Walaupun kami dah berumahtangga lebih 15 tahun, kebanyakan informasi yang disampaikan langsung saya tak pernah tahu... Sememangnya amat-amat sensasi dan membuatkan saya mengalami anjakan paradigma terhadap hubungan intim rumahtangga!!! Sesiapa yang membeli ebook ini tidak akan kecewa malah kehidupan berkelaminnya akan lebih berwarna warni bagaikan pelangi. Tak percaya??? Cubalah tempah, baca, buat praktikal dan lihat hasilnya...!
Rian
(44 tahun, Setiu)
 


RAHSIA MENAMBAT NAFSU ISTERI

Harga Asal RM99


Harga Promosi Terhad 


Kami ingin memberikan harga TAK SAMPAI RM60 kepada 50 orang yang terawal untuk belajar teknik ini.


Tawaran ini terhad


Selepas 50 orang membeli. Kami akan menaikkan semula kepada harga asal iaitu RM99 semula.


HANYA RM50 SAHAJA


1. ECover Rahsia Menambat Nafsu Isteri

Oppss, NANTI DULU... Kami Ada BONUS ISTIMEWA Untuk Anda! Sila Scroll Ke Bawah Lagi

Jika anda menempah sekarang, anda akan mendapat sebuah ebook super power yang boleh anda gunakan dalam merealisasikan teknik-teknik yang terdapat dalam ebook utama (Rahsia Menambat Nafsu Isteri).

2. ECover Rahsia Seni Kamasutra Buat Isteri
EBOOK RAHSIA SENI KAMASUTRA BUAT SUAMI

BERNILAI RM60...NAMUN IANYA PERCUMA JIKA ANDA MENEMPAH SEKARANG!!!

Dilengkapi dengan bahan-bahan bergambar supaya mudah untuk anda tiru dan praktikkan bersama isteri tersayang.
Ditulis dalam Bahasa Melayu yang mudah difahami.
 Jika sebelum ini anda pakar dalam 4,5 jenis posisi sahaja, tetapi kali ini anda akan mampu puaskan isteri dengan puluhan posisi-posisi khas yang bakal menjadikan anda seorang raja 5eks yang hebat di mata beliau.
Terdapat puluhan posisi kamasutra khas untuk isteri yang perlu anda cuba bagi merasai nikmat yang berbeza-beza pada setiap posisi.
Kami pasti isteri anda juga akan merasai sensasi yang tidak terhingga bersama anda dalam aksi pelbagai posisi yang sangat-sangat menarik ini.
Anda dan isteri bebas melakukan lebih banyak aksi serta tidak terhad kepada dua atau tiga posisi sahaja dan akan meningkatkan tahap kekreativitian anda berdua.
Anda boleh memuaskan isteri anda semahunya menggunakan kesemua posisi-posisi kamasutra khas buat lelaki ini yang pastinya akan membuatkan isteri anda akan asyik 'rindukan' anda.
 Anda akan dapat mengetahui posisi-posisi yang tepat untuk merangsang daerah G-Spot isteri anda di mana ianya akan membuatkannya mampu orgasme/inzal sehingga berkali-kali dalam satu-satu sesi persetubuhan.

Ebook Rahsia Seni Kamasutra Buat Suami padat dengan panduan-panduan berilustrasi buat anda. Anda akan berpuas hati dengan tawaran yang kami berikan ini.

TUNGGU!!! Ada lagi BONUS ISTIMEWA untuk anda!
3. ECover Rahsia G-Spot Isteri
EBOOK RAHSIA G-SPOT ISTERI ANDA

BERNILAI RM50...NAMUN IANYA PERCUMA JIKA ANDA MENEMPAH SEKARANG!!!

Dilengkapi dengan bahan-bahan bergambar untuk memudahkan lagi pemahaman anda.
Ditulis dalam Bahasa Melayu sangat-sangat mudah difahami.
Ketahui teknik yang betul untuk mengaktifkan zon erotik titik G-Spot isteri anda yang mampu membuatkannya terpancut (squirting) berkali-kali sehingga menggigil seluruh tubuh badan akibat letusan kenikmatan yang sangat-sangat sensasi.
Jika isteri anda susah untuk klimaks, maka inilah masanya untuk anda menghadiahkan pengalaman hebat ini buat beliau.
Awas! berkemungkinan isteri anda akan 'ketagih' untuk bersama anda setiap hari.
Inilah masanya untuk anda mengubah isteri anda dari malas terhadap 5eks kepada sangat minat terhadap hubungan intim.
Isteri anda semakin dingin terhadap anda? Jangan susah hati kerana di dalam ebook ini anda akan didedahkan bagaimana untuk membuka kunci syahwatnya yang akan menghangatkan kembali perkahwinan anda berdua.
 Anda akan mengeetahui 5 perkara penting tentang 0rgasm wanita di mana ianya akan sangat-sangat membantu anda nanti.
Jika isteri anda 'mati putik', ebook ini menjelaskan mengapa ianya terjadi dan cara-cara untuk mengatasinya.

OPPSS!!! Ada lagi BONUS ISTIMEWA untuk anda!
4. ECover Rahsia Makanan Perangsang Syahwat
EBOOK RAHSIA MAKANAN PERANGSANG SYAHWAT

BERNILAI RM50...NAMUN IANYA PERCUMA JIKA ANDA MENEMPAH SEKARANG!!!

Dilengkapi dengan bahan-bahan bergambar untuk memudahkan lagi pemahaman anda.
Ditulis dalam Bahasa Melayu sangat-sangat mudah untuk difahami.
Anda akan didedahkan dengan rahsia paling asas supaya fizikal, minda dan jiwa anda menjadi seimbang secara keseluruhan.
Tekanan, kerisauan dan kebimbangan yang berlebihan akan merosakkan diri. Jadi kami kongsikan rahsia yang ampuh untuk mengawalnya dengan cara yang paling mudah, selamat dan tidak memerlukan sebarang kos langsung.
Terdapat 11 makanan yang mampu melonjakkan nafsu syahwat baik lelaki mahu pun wanita di mana ianya ada di sekitar anda tetapi anda tidak menyedarinya.
Ketahui juga 6 makanan perangsang 5eks yang lebih kuat kesannya tetapi kurang dikenali yang perlu anda ambil dalam diet harian anda berdua.
Juga jangan abaikan 16 lagi makanan pelonjak 5eksual ini walaupun ianya agak sukar ditemui di Malaysia secara mentah kerana ianya boleh didapati di farmasi atau di internet dengan cukup mudah.
Anda akan didedahkan juga dengan beberapa bahan yang boleh disapukan terus terhadap anggota sulit anda dan isteri di mana ianya akan menghasilkan rangsangan yang sangat hebat semasa persetubuhan.
Masalah mati pucuk juga ada dibincangkan di dalam ebook ini beserta ramuan-ramuan yang dapat mengubatinya secara alami.
Kami dedahkan 15 makanan berkuasa yang dapat mengoptimumkan kesihatan anda dan isteri anda.
Puluhan lagi makanan berupa sayuran, buahan dan juga herba terbaik dunia yang telah kami kongsikan di dalam ebook ini.
Anda anda mendapat ilmu diet kesihatan 5eksual yang begitu mahal harganya untuk kegunaan di sepanjang kehidupan anda.

WOW!!! Ada lagi BONUS ISTIMEWA untuk anda!
5. ECover Teknik Bercium Ghairah

EBOOK TEKNIK BERCIUM GHAIRAH

BERNILAI RM50...NAMUN IANYA PERCUMA JIKA ANDA MENEMPAH SEKARANG!!!

Padat dengan tips-tips bagaimana untuk mengucupi isteri dengan gaya pro yang amat-amat disukainya.
Ditulis dalam Bahasa Melayu sangat-sangat mudah difahami.
Terdapat 5 langkah-langkah praktikal yang boleh anda lakukan sebelum memulakan aktiviti bercium.
Terdapat 6 perkara penting yang kebanyakan suami abaikan semasa mencium isterinya.
Kesilapan ramai suami adalah gagal meningkatkan keghairahan isterinya sewaktu berkucupan yang sangat merugikan kedua-dua belah pihak dan kami membongkarnya dengan 5 rahsia sulit ini.
Jika isteri anda enggan atau asyik menolak ajakan anda untuk bermesra-mesraan dengan berkucupan, maka ebook ini sangat-sangat sesuai untuk anda baca, hadam dan praktikkan terhadap isteri anda.
Buatkan isteri anda terbuai-buai dan hanyut dalam ciuman sensasi anda yang akan meningkatkan kadar degupan jantungnya.
Teknik ini sangat-sangat erotik apabila ditambah ke dalam acara foreplay sebelum persetubuhan.
Keempat-empat ebook di atas ini bernilai RM210, namun kami akan memberinya secara PERCUMA sahaja kepada anda jika anda membuat tempahan sekarang.

TEMPAH SEKARANG
TEMPAH SEKARANG

Dapatkan EBOOK RAHSIA MENAMBAT NAFSU ISTERI SEKARANG!
(Beli 1 Percuma 4)


UPDATE HARI INI:
 


Hanya tinggal 47
yang layak untuk dapatkan harga RM50 ini


Jadi, jangan berlengah lagi.
Dapatkan SEKARANG JUGA!!!
TEMPAH SEKARANG

* Dapatkan hari ini dan mulakan tindakan proaktif dengan cara yang sensasi untuk mewarnai perkahwinan anda dengan kebahagiaan.

Jika anda ada sebarang pertanyaan mengenai Ebook Rahsia Menambat Isteri atau mempunyai masalah untuk membeli, bolehlah whatsapp atau sms kami di talian 017 67273OO atau klik terus link di bawah ini untuk WHATSAPP KAMI
Jangan risau, segala maklumat anda adalah sulit dan ianya adalah kerahsiaan kami.


 kerahsiaan kami.