Inginkan perkahwinan yang bahagia?
Pembongkaran Ekslusif RAHSIA MEMIKAT SUAMI Dengan Tips Asas Serta KAEDAH SULIT Yang Jarang Sekali Difikir Atau Dilakukan Oleh Kebanyakan Isteri

Tahukah anda sebenarnya...

Anda tidak perlu menjadi cantik seperti model semata-mata untuk disayangi suami kerana kepakaran anda memikatnya akan menjadikan anda sentiasa menjadi nombor satu di hatinya. Anda boleh membawa kembali kebahagiaan seperti hari pertama perkahwinan walaupun anda berdua sudah berpuluh tahun berumahtangga.

Jika hubungan anda dan suami berjalan dengan baik, tahniah diucapkan. Namun ada juga pasangan suami isteri yang tidak menemui kebahagiaan dalam perkahwinan mereka. Hal ini menyebabkan hubungan mereka menjadi semakin tegang dan mengalami gejala-gejala keretakan rumahtangga.

Menurut Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM), usia perkahwinan di antara 1 ke 5 tahun adalah kelompok yang paling bermasalah. Ini kerana mereka masih berada dalam proses menyesuaikan diri serta mengenali satu sama lain. Namun, ada juga pasangan yang telah lama berkahwin dilanda krisis akibat daripada masalah yang tidak mampu ditangani bersama. 

Antara penyebab keretakan rumahtangga serta perceraian di Malaysia

Kelemahan Dalam Berkomunikasi Sesama Pasangan
Kurang Mendengar, Terlampau Banyak Bercakap
Tidak Bijak Mengurus Kewangan Keluarga Dan Diri Sendiri
Mudah Mendekati Larangan Agama
Tidak Ambil Berat Solat 5 Waktu
Gagal Bertindak Cepat Selesaikan Konflik
Masalah 'Di Kamar' Dan Kurang Kepuasan
Sudah Tidak Sefahaman
Isteri Kepenatan Bekerja Dan Menguruskan Rumahtangga
Suami Sudah Bosan Dengan Layanan Isteri

Keratan akhbar
Keratan akhbar mengenai kes-kes rumahtangga di Malaysia

Seringkali berlakunya kes-kes poligami dan perceraian, walaupun ianya dibenarkan dalam agama. Namun pastinya akan melukakan hati seseorang wanita yang bergelar isteri. Salah satu puncanya adalah disebabkan oleh perhubungan suami isteri itu yang kaku serta membosankan. Ini menyebabkan suami mula mencari keseronokan di luar rumah.

Pelbagai permasalahan rumahtangga telah berlaku di kalangan pasangan-pasangan suami isteri yang baru berkahwin dan juga yang telah lama berkahwin. Adakalanya berpunca dari isu-isu yang remeh-temeh serta perkara-perkara yang tidak masuk dek akal. Ratusan ribu kes penceraian telah berlaku dan jumlah ini semakin meningkat dari hari ke hari.

Jika anda tidak termasuk dalam statistik ini, anda bolehlah menarik nafas lega sekarang. Namun sebagai manusia biasa, kita tidak dapat menjangkakan apa yang bakal berlaku pada hari esok. Bak kata pepatah, sediakan payung sebelum hujan. Walaupun kita sebagai muslimah harus bersangka baik, tetapi persediaan perlu dibuat lebih awal untuk memastikan suami tidak 'buat perangai' di kemudian hari.

Bekalkan diri dengan ilmu

Kebanyakan lelaki inginkan seorang dan wanita yang pandai melayan dan bijak memikat hatinya. Ini bermakna, bukan suami sahaja yang perlu memainkan peranan dalam rumahtangga, bahkan si isteri juga perlu berpengetahuan dan bukannya menunggu arahan dari suami sahaja.

Ada banyak perkara yang suami sukar untuk luahkan terhadap isterinya seperti cara layanan, seks, dan keterampilan isteri. Apabila perkara-perkara tersebut tidak dapat dibaca oleh si isteri, berkemungkinan besar ianya akan di simpan sahaja tanpa berterus terang terhadap isteri demi menjaga hati.

Bukan salah isteri kerana kurangnya ilmu, tetapi ianya disebabkan kurangnya maklumat atau pendedahan tentang cara-cara dan teknik untuk memikat pasangannya. Ditambah pula dengan sikap suami yang tidak mahu berterus-terang. Isteri sukar untuk memahami suami lalu terbentuklah satu tembok yang semakin menebal dari hari ke hari.

Wajib kursus
Kursus selepas kahwin

Pelbagai kursus telah disediakan oleh pihak kerajaan dan swasta untuk pasangan yang telah berkahwin dalam mendalami ilmu berumahtangga ini, terutama sekali tentang cara-cara menjadi seorang suami atau isteri yang baik. Akan tetapi keterbatasan masa menyukarkan kebanyakan dari kita untuk menghadirinya. Ditambah pula dengan kesibukan menguruskan rumahtangga, anak-anak dan kerjaya.

Alamak, nak kena pergi kursus ke?

Jangan khuatir jika tidak dapat pergi ke kursus kerana anda boleh mendapatkan ilmu-ilmu tersebut melalui pembacaan bahan ilmiah seperti yang sedang anda lakukan sekarang ini. Untuk itulah laman web ini dibina, untuk berkongsi tips-tips dan petua-petua tentang cara-cara menjadi seorang isteri yang bijak, efektif serta pakar dalam melayan suami.

Pernah dengar istilah ebook? Ebook adalah buku digital yang baca menggunakan komputer atau pun telefon pintar. Zaman semakin canggih, cara menimba ilmu pun semakin canggih. Beginilah cara ilmu disampaikan pada hari ini. Apa sahaja medium pembelajaran, ianya akan menjadi sangat-sangat berguna di saat anda memerlukannya nanti.


Ebook yang boleh dibaca menerusi telefon pintar atau komputer
 

"Wow! Banyaknya Idea Yang Best"

Saya adalah peminat ebook puan naz dan pernah memiliki beberapa koleksi ebook rumahtangga beliau sebelum ini. Ebook rahsia memikat suami ini telah membuka minda saya tentang betapa pentingnya memikat hati suami. Di luar sana terlalu banyak godaan terutama sekali jika suami seorang yang hensom dan berjawatan. Memang ramailah perempuan yang nak rapat dengan suami yang sebegini. Sebelum suami kena pikat dengan perempuan miang, lebih baik kita sebagai isteri, memikat hatinya supaya suami kalis dengan godaan-godaan di luar sana.


Dilla
(34 tahun, Ampang)
 

Apa yang anda selalu lakukan untuk suami?

Menyediakan makanan kegemarannya
Memastikan pakaianya sentiasa bersih dan kemas
Mengejutkannya setiap kali waktu Subuh
Sentiasa mengemas rumah agar selesa didiami
Menjadi pendengar yang setia
Tetap bersamanya dalam susah dan senang
Membantu sedikit sebanyak dari segi kewangan
Menjaga keharmonian rumahtangga
Sentiasa mengalah dan bersabar dengan kerenahnya

Adakah anda rasakan ianya memadai?

YA?

TIDAK?

Jika TIDAK, mahukah anda tahu RAHSIA SULIT bagaimana untuk membahagiakan suami dengan cara yang amat-amat disukainya?

YA?

TIDAK?

Jika YA, anda perlu meneruskan pembacaan anda sehingga ke akhir kerana anda akan menemui sesuatu yang bernilai buat anda

Perlu diingatkan bahawa apa yang dikongsikan ini langsung tiada kaitan langsung dengan ilmu guna-guna, susuk, nasi tangas, ilmu pengasih dan segala macam ilmu-ilmu yang dilarang. Jika anda beranggapan begitu, sila ubah tanggapan tersebut. Laman web ini hanya untuk anda yang ingin mempelajari teknik-teknik sulit memikat hati suami agar suami lebih menyayangi dan merindui anda setiap masa, insyaAllah.

Mengapa anda perlu memikat suami?

Satu persoalan yang baik! Kadang-kala tak ramai di antara kita yang ingin memikat hati suaminya setiap hari. Jika pernah pun pada ketika si isteri inginkan sesuatu dari suami dan pada ketika si suami sedang marah terhadapnya. Selain itu mungkin kerana ada hari-hari tertentu seperti hari lahir suami atau hari ulangtahun perkahwinan.

1. Pertama-tamanya kepentingan memikat hati suami adalah disebabkan oleh cabaran serta godaan yang suami terpaksa hadapi setiap hari dalam waktu bekerja. Tahukah anda bahawa kebanyakan kes-kes keretakan rumahtangga adalah disebabkan oleh hadirnya pihak ketiga? Kebanyakannya adalah datangnya dari pejabat dan tempat kerja yang sama dengan suami.

2. Selain itu, ada juga kes di mana kekasih lama telah menghubunginya semula kerana ingin menyambung kembali hubungan yang telah terputus dipertengahan jalan. Lebih teruk lagi sekiranya si suami menyambut baik permintaan tersebut dan kembali bercinta tanpa rasa bersalah dengan tindakan itu. Memori lama jika dikenang-kenang pasti akan menyemarakkan kembali perasaan yang telah lama terpendam. Jadi berhati-hati.

3. Ketiganya, ada kalanya suami akan membanding-bandingkan layanan yang rakan-rakannya terima dari isteri masing-masing. Berkemungkinan layanan tersebut lebih baik dari layanan isterinya di rumah. Ini menimbulkan rasa cemburu serta rasa tak puas hati di dalam hatinya. Perkara sebegini agak kurang dipersoalkan kerana ianya hanya disimpan dalam hati sahaja.

4. Keempatnya, mengapa anda perlu memikat suami anda adalah kerana lelaki adalah makhluk yang visual di mana penglihatannya suka kepada sesuatu yang cantik serta indah. Tidak hairanlah jika kebanyakan suami suka melihat wanita-wanita yang sedang lalu-lalang walaupun isterinya ada di hadapannya. Walaupun agak menyakitkan hati, namun itulah fitrah seorang lelaki yang normal.

5. Hati bagaikan perut; jika tidak diisi dengan 'santapan', ia akan 'kelaparan'. Jadi penuhilah hati suami anda dengan 'makanan yang terbaik' dari anda supaya hatinya akan tetap bersama anda. Hati juga akan berasa 'lapar' kembali jika lama tidak diisi. Jadi proses memikat suami adalah satu aktiviti yang berterusan. Jangan berhenti memikat suami anda walaupun anda telah bercucu cicit.

6. Wanita semakin ramai berbanding lelaki. Perhatikan saja di institut-institut pengajian di luar sana. Pelajar wanita mengatasi pelajar lelaki dari segi saiz bilangannya. Jumlah wanita bujang semakin ramai dan ada yang telah mencapai status andartu (anak dara tua). Jangan tak percaya, wanita zaman sekarang lebih sukakan suami orang berbanding lelaki bujang kerana lelaki yang sudah berkahwin lebih understanding dan gentleman.

7. Lambakan warga asing termasuk kaum wanita yang membanjiri negara kita sejak akhir-akhir ini. Pernah dengar wanita asing berkahwin dengan lelaki tempatan? Pastinya banyak kedengaran bukan? Cuma kurang mendapat liputan dari media massa kerana ianya tidak menyalahi hukum agama dan undang-undang negara. Ada sesuatu yang perlu anda ingat, segelintir yang datang ke sini bukan dengan tangan kosong taw.

8. Kelapannya, pengaruh media sosial seperti facebook, whatsapp, instagram dan sebagainya. Jika zaman dahulu, nak bersosial harus keluar dari rumah. Tetapi zaman sekarang semuanya hanya di hujung jari sahaja. Tak perlu keluar pun, malah boleh bersosial dari bawah selimut, di atas sofa yang empuk atau di dalam tandas. Tak siapa pun yang akan tahu.

Masih tak cukup? Baca lagi kupasan demi kupasan di bawah ini sehingga habis.

 

"Grafik Dan Penerangan Yang Mudah Diikuti"

Saya suka dengan gaya penulisan ebook puan naz. Langsung tak membosankan kerana diselitkan gambar-gambar yang menarik. Peneranganya pun memang simple dan tak meleret-leret. Boleh baca sepintas lalu dan boleh faham tanpa perlu baca berkali-kali.


Ainur
(29 tahun, Lukut)
 


Kalau tak pikat, tak boleh ke?

Pasti setiap lelaki akan suka jika isterinya memikatnya dengan menggodanya, melayannya, membelainya serta mengambil berat akan dirinya. Hanya lelaki yang bermasalah dengan isterinya sahaja yang tidak akan suka. Jadi pastikan anda memikat suami anda sebelum perempuan lain melakukan perkara tersebut terhadap suami anda!

Seromeo mana pun lelaki itu pada ketika dahulu, akan cair juga dengan godaan isterinya sendiri jika kena dengan caranya. Kesalahan isteri adalah beranggapan bahawa aktiviti pikat-memikat adalah pada ketika sebelum berkahwin sahaja. Selepas berkahwin ianya tidak perlu dilakukan lagi. Ada juga kaum isteri yang terlalu sibuk dengan urusan kerjaya dan rumahtangga sehingga terlupa untuk mengambil hati suami.

Tak adillah...asyik isteri je yang nak kena pikat suami?

Pasti di fikiran anda akan timbul persoalan ini. Seharusnya kedua-dua belah pihak harus melakukannya dan bukannya pihak isteri sahaja yang harus bertindak. Anda tidak perlu khuatir kerana apa yang anda lakukan itu bukan untuk sesiapa, untuk suami anda juga yang anda telah setuju menerimanya sebagai teman hidup anda sehingga ke akhir hayat.

Anda tidak rugi apa pun, malah anda akan lebih disayangi dan dihargai oleh suami walaupun tidak diluahkan kepada anda secara lisan. Sebenarnya kaum hawa adalah makhluk yang sangat-sangat pandai memikat serta menggoda. Lihat sahaja bentuk lekuk tubuh badan anda, dengarkan kehalusan suara anda dan amati betapa lembutnya pergerakan anda. Kaum hawa dicipta untuk memikat dan menggoda.

Mengapa suami orang menjadi pilihan? Lelaki bujang tak laku ke?

Sememangnya kaum lelaki semakin tua semakin laku. Lebih-lebih lagi jika lelaki itu mempunyai jawatan, harta atau kedudukan. Selain itu, lelaki yang berusia ini lebih matang dan sabar berbanding dengan lelaki muda. Kebanyakan lelaki yang berusia adalah suami orang dan mempunyai banyak pengalaman hidup. Mereka juga pandai dalam hal ehwal percintaan serta perhubungan.

Bagaikan satu trend dalam masyarakat, wanita muda lebih suka mencari lelaki yang berusia atau suami orang. Lelaki bujang kebanyakannya kurang stabil dari segi kewangan. Selain itu tahap emosinya sering-kali tidak menentu, suka mengikut kata hati serta sering menurut nafsu amarah. Hal-hal sebeginilah yang membuatkan 'saham' lelaki berusia yang kebanyakannya berstatus suami orang meningkat.

Pada pemikiran akal yang sihat, bercinta dengan suami orang adalah tidak wajar dan perlu dijauhkan. Namun kebanyakan wanita yang telah terjebak akan mengganggapnya sebagai jodoh ketentuan dan tidak kisah jika digelar sebagai perampas. Memang benar, jika nasi dah menjadi bubur tak ada apa yang boleh dibuat lagi. Namun ianya boleh dicegah sebelum ianya berlaku.

Mengapa kebanyakan suami semakin bosan dengan isterinya?

Semakin lama berumahtangga, semakin kurang kemesraan di antara suami dan isteri. Namun ada juga pasangan yang semakin hari semakin sayang. Tetapi realitinya, tak ramai pasangan yang mampu mengekalkan kebahagiaan seperti tahun-tahun pertama perkahwinan. Salah satu puncanya adalah rasa kebosanan terhadap pasangan yang kebanyakannya dirasai oleh suami terhadap isterinya.

Menjadi isteri tidak semudah seperti yang disangka kerana tanggungjawabnya amat berat. Bukanlah untuk mencari kesalahan suami mahu pun isteri. Setiap perkara itu pasti ada penyebab. Jika penyebab itu dikenalpasti, lebih mudah untuk menanganinya. Di bawah ini adalah antara sebab mengapa suami bosan terhadap isterinya. 

1. Keadaan isteri itu sendiri yang tidak terurus

Amat jarang seorang suami mengurus rumahtangga seperti memasak, mengemas, menjaga anak dan sebagainya. Hampir kesemua tugasan ini dilakukan oleh isteri sehinggakan penampilan dirinya kelihatan seperti pembantu rumah yang tidak terurus.

2. Suami kurang mendapat perhatian dari isteri

Bukan isteri sahaja yang perlukan perhatian, malah suami juga perlukannya ketika berada di rumah. Dalam kesibukan dengan segala macam tugasan, berikan sedikit masa untuk berbual-bual dengan suami dan bermanja-manjaan dengannya.

3. Ada wanita yang lebih baik dari isterinya

Ianya sangat berkait rapat dengan poin di atas. Suami yang kurang mendapat perhatian dari isterinya, akan lebih mudah menjalinkan hubungan dengan wanita yang dapat melayannya dengan lebih baik dan perkara ini banyak kali berlaku dalam masyarakat kita.

4. Perangai isteri tidak sama seperti semasa bercinta dahulu

Kata orang tua-tua, semasa bercinta semuanya indah-indah belaka. Tetapi selepas berkahwin, baru tahu perangai sebenarnya. Apabila suami telah nampak 'true colour' isteri yang sebenarnya, suami mula berubah hati.

5. Isteri yang terlalu bergantung terhadap suami

Kebanyakan suami mahukan seorang isteri yang tahu berdikari. Boleh ke pasar sendiri, boleh ke tempat kerja sendiri, boleh menukar tong gas sendiri dan sebagainya. Terlalu bergantung pada suami menyebabkan suami merasa sedikit tertekan dan menjadi bosan.

6. Isteri yang sudah tidak cantik lagi

Salah satu sebab lelaki mengahwini wanita itu adalah disebabkan oleh kecantikannya. Semakin berumur, kecantikan akan semakin pudar. Jika dibiarkan tanpa melakukan sebarang usaha, isteri akan nampak lebih tua dari suaminya.

7. Rumah yang bersepah

Setiap suami ingin berehat dan mencari ketenangan di rumah. Namun jika keadaan rumah tidak seperti yang diharapkan, berkemungkinan besar suami akan mencari ketenangan di luar rumah.

8. Tiada zuriat

Anak adalah penyambung generasi. Rumah akan sunyi jika tiada gelak ketawa dari anak-anak. Keadaan akan menjadi lebih teruk lagi sekiranya ibubapa campurtangan dalam masalah ini lebih-lebih lagi jika ianya berpunca dari isteri.

9. Isteri tidak mampu melunaskan keinginan seks suami

Melayan keinginan batin suami adalah tanggungjawab yang wajib dijalankan oleh seorang isteri. Jika isteri asyik mengelak dengan pelbagai alasan, suami mana yang mampu bertahan. Akhirnya suami akan mencari yang lain juga.

 

"Isteri Makin Berseri-Seri"

Isteri saya memang tak ada sebarang masalah, memang sempurna di mata saya. Saya hadiahkan ebook ni pasal dia tanya sama ada layanan dia ok atau tak? Saya kata ok...tapi dia kata masih tak ok. Kebetulan saya ada nampak iklan ebook ni kat internet dan saya tunjuk kat dia. Nampak dia mcm berminat dan saya kata kalau dia nak, saya akan belikan. Lepas beberapa hari beli, saya nampak banyak perubahan yang saya tak jangka. Bukan setakat makan pakai saja dia jaga rapi, cara dia layan saya pun memang tip top. Serius saya cakap, gaya ketrampilan dia pun makin berseri2. Dia lebih cantik dan seksi di dalam rumah, kalau dulu taklah mcm ni sngt. Kdng2 sedang saya layan tv, dia datang bawakan saya minuman dan urut2 badan saya. Rasanya perempuan lain pun tak leh wat mcm isteri saya buat tu. Ada bnyk lagilah...tapi segan nak cakap pasal cencored. Kalau nak tahu, suruh isteri baca.


Khalid
(26 tahun, Marang)

 

Bagaimana cara nak pikat suami?

Jika suami dah semakin bosan, jangan berdiam diri sahaja. Seringkali para isteri terlupa bahawa suami juga perlu dipikat dan digoda. Jika dahulu suami anda bersusah payah memikat anda sehingga ke jinjang pelamin, jadi apa salahnya jika sekarang ini anda pula yang memikatnya. Di sini diperturunkan beberapa tips untuk anda.

1. Rajinkan diri untuk berhias
Jangan hanya bersolek ketika berada di luar rumah sahaja. Bersoleklah ketika berada di rumah kerana semua suami suka melihat isteri yang sentiasa kelihatan cantik.

2. Memakai bauan atau wangian yang menyenangkan
Anda memiliki koleksi minyak wangi? Jangan disimpan sahaja. Gunakannya di rumah kerana wangi-wangian mampu membangkitkan semangat suami.

3. Mengenakan pakaian yang mampu menerbitkan keghairahan suami
Pernah memiliki 'Lingerie Dress'? Jika tidak, anda boleh membelinya dengan modal serendah RM10 sahaja. Selain itu, berkain batik sahaja juga mampu mengghairah suami.

4. Serlahkan sifat feminin anda
Sifat lelaki dan wanita adalah berlawanan. Daya tarikan seorang wanita terletak pada sifat kewanitaannya. Semakin anda feminin, semakin terpikat suami terhadap anda.

5. Bersikap sopan serta menjaga adab
Wanita yang memiliki sifat-sifat ketimuran lebih kelihatan seksi. Duduk merapatkan peha serta tersipu-sipu malu memberikan isyarat 'saya masih terpelihara'.

6. Pastikan kamar tidur dalam keadaan yang kemas
Masih ingat lagi kamar tidur anda pada malam pertama? Cuba usahakan supaya kamar tidur anda kelihatan seperti itu.

7. Ajak suami solat bersama
Suami adalah ketua keluarga dan merangkap imam bagi anda dan anak-anak. Lazimi diri mengajak suami berjemaah. Itu sebagai isyarat bahawa anda mengiktirafnya sebagai pemimpin yang anda hormati.

8. Berikan ciuman harian
Selalu salam dan cium tangan suami sebelum suami pergi bekerja? Ada satu lagi yang perlu ditambah, iaitu ciuman di pipi dan bibir. Sebelum beliau melangkah keluar, peluk suami dan katakan yang anda sangat sayang padanya.

9. Buatkan air kegemarannya
Ketika suami sedang leka menonton televisyen atau melakukan sesuatu, buatkan air milo, susu, teh, kopi atau sebarang minuman kegemarannya.

10. Kerap memberikan pujian dan pengiktirafan
Cari kelebihan yang ada pada suami anda puji secara ikhlas. Jika suami anda pandai bermain gitar, pujilah kehebatannya mengalunkan melodi dari gitarnya itu.

11. Kerap sentuh tubuh badan suami
Sentuhan lebih bermakna dari kata-kata. Anda boleh sentuh wajahnya, tangannya atau mana-mana anggota badannya yang anda fikirkan sesuai untuk disentuh.

12. Penuhi kemahuan suami
Tiada sebab untuk anda menolak kemahuan suami melainkan jika ianya menyalahi syara'. Sekiranya anda dapat memenuhi kehendaknya, dia akan lebih menyayangi anda.

13. Jadilah proaktif
Jangan jadi seperti kayu. Seorang suami memerlukan seorang isteri yang dapat melakukan sesuatu perkara secara kerjasama. Jika anda aktif dan proaktif, anda dapat mencungkil kesemua potensi yang berada di dalam diri anda.

14. Berani melakukan inisiatif
Jangan hanya menunggu suami. Anda juga perlu perlu memulakannya dengan ajakan yang menggoda. Buang segala sifat malu itu. Suami pasti akan lebih terangsang jika anda mulakannya dahulu.

15. Berikan kejutan yang tidak disangka-sangka
Semua orang sukakan kejutan. Cuba sekali-sekala bersembunyi di belakang pintu ketika suami sedang memasuki bilik. Peluk suami anda dari belakang dan tariknya ke katil. Bagaikan orang mengantuk disorong bantal, suami anda pasti teruja!

Namun adakah itu sudah cukup? 

Sebenarnya sentiasa ada cara untuk anda memikat suami sama ada dengan cara lama atau pun dengan cara yang terkini. Cara-cara di atas adalah sebahagian kecil daripada cara-cara yang bakal anda ketahui nanti. Lebih banyak cara, lebih banyak keseronokan dan tidak membosankan. Suami pasti akan tertanya-tanya dari mana anda mempelajarinya.

Inilah rahsia bagaimana untuk memikat dan pada masa yang sama dapat menambat hati suami agar suami anda benar-benar menyayangi anda seorang sahaja. Jika anda ingin menambat suami, tambatlah perutnya. Jika anda ingin memikat suami, pikatlah hatinya, zahirnya dan batinnya sekaligus.

Isteri yang dicintai oleh suami bukan sahaja dapat menjalankan tugasnya sebagai seorang isteri dan ibu kepada anak-anaknya, bahkan berupaya menjadi seorang penghibur yang terbaik. Anda mungkin tidak pernah mempelajarinya di kursus perkahwinan yang pernah anda hadiri, namun anda boleh menguasai kemahiran ini asalkan anda mahu untuk belajar. 

Anda tidak perlu keluar dari rumah pun kerana saya sudah menyediakan satu panduan yang sangat-sangat mudah dan efisyen untuk anda ikuti. Anda boleh mempelajarinya hanya dengan menggunakan telefon pintar atau komputer anda. Muaturunnya sekali dan anda boleh gunakannya berulang-ulang kali tanpa rasa risau jika ianya rosak.

Nak tahu tips-tips yang lebih sulit?

Inilah tujuan utama laporan ini ditulis. Untuk memberikan pendedahan dan panduan kepada anda bagaimana cara untuk memikat dengan cara yang sangat-sangat diingini oleh kebanyakan suami di muka bumi ini. Jika anda benar-benar berminat untuk mengetahuinya, saya akan membongkarkannya kepada anda.


MEMPERKENALKAN
Ecover Rahsia Memikat Suami

Rahsia Memikat Suami adalah sebuah produk digital dalam bentuk ebook yang terkandung di dalamnya rahsia-rahsia dan teknik-teknik sulit bagaimana untuk memikat suami dengan cara yang berkesan tanpa membuang banyak masa dan belanja. Malahan ianya mengandungi idea-idea yang jarang sekali dilakukan oleh kebanyakan isteri terhadap suaminya.


PENTING...SILA BACA

*Ebook adalah buku digital yang hanya perlu dimuaturun ke dalam telefon pintar atau komputer anda.

*Jadi anda tidak perlu menunggu lama untuk menerimanya, sepantas 1 jam ke 48 jam selepas pembayaran anda disahkan.

*Ebook ini tidak perlu dipos kerana ianya perlu dimuaturun sahaja.

*Jika anda ingin menjadikannya sebagai buku fizikal yang sebenar, anda boleh mencetaknya sendiri.

*Tiada siapa pun akan tahu anda sedang membaca ebook termasuklah suami anda, kerana mereka menyangka anda sedang berfacebook atau sedang bermain games di smart phone anda.



Bab-bab yang terkandung di dalamnya digarap kemas beserta ilustrasi yang menarik supaya mudah difahami. Isi kandungannya amat padat dan ringkas, jadi anda tidak perlu menghabiskan banyak masa untuk membacanya. Baca dan fahamkan sepintas lalu kemudian terus buat praktikal.

Isi kandungan ebook

Terdapat lebih 60 tips dan idea tentang cara-cara memikat suami yang boleh anda praktikkan sendiri di luar rumah, di dalam rumah dan di dalam kamar tidur anda. Disertakan dengan gambar-gambar ilustrasi yang menarik yang dapat menangkap di minda anda untuk memahaminya.

 

"Suami Semakin Sayang"

Perkahwinan saya memang bahagia sebelum ni. Bila suami dinaikkan pangkat, sikapnya berubah. Bila saya tanya, dia kata tak ada apa-apa. Rupa-rupanya dia sedang menjalinkan cinta dengan pembantunya di pejabat. Hati isteri mana yang tak sakit! Bila saya desak dan tunjukkan bukti, barulah dia mengaku. Yang buat saya sedih sangat bila saya dipersalahkan dalam hal ni. Saya dah jaga segala keperluan dia dan dah cuba jadi isteri terbaik. Tapi dia menuding pula pada kelemah-kelemahan saya yang lain. Dia kata saya tak macam perempuan tu. Pandai ambil hati, selalu ambil berat pasal dia, selalu kasi kata-kata semangat dan tahu nak buat dia happy.

Ada sekali tu sedang saya google, saya jumpa laman web ni dan beli ebook ni. Bila saya baca satu persatu, saya benar-benar terkejut dan malu pada diri sendiri. Rupa-rupanya banyak perkara yang saya tak pernah buat untuk suami. Air mata saya menitis kerana teringat kata-kata suami saya tu. Memang benar apa yang dia kata. Saya ni tak pandai nak layan dia macam perempuan tu. Tapi saya kuatkan hati untuk berubah. Saya cuba ikut step-step dalam ebook ni. Saya rendahkan ego saya dan saya buat yang terbaik.

Selepas beberapa minggu, suami ajak saya lunch pasal tempat kerja kami berdekatan. Sewaktu dalam kereta, suami berterus terang padahal kat rumah dia diam saja seribu bahasa pasal hal ni. Dia minta maaf pasal buat hal dengan saya. Dia menyesal dengan apa yang dia dah buat. Dia mengaku dia berskandal pasal dia sedikit stres dengan tekanan kerja dan kebetulan perempuan tu selalu buat dia rasa tenang. Suami saya kata, saya yang sekarang ni lebih understanding dan lebih pandai melayan dia dari sebelum-sebelum ni.

Air mata saya mengalir sekali lagi kerana bersyukur sangat-sangat kerana suami saya dah berubah dan menghargai saya. Suami saya kata lagi, walaupun dia buat perangai, tapi saya tetap lakukan tugas seorang isteri malah lebih baik dari sebelum ni termasuk layanan di rumah dan hubungan batin. Saya percaya jika kita berilmu dan tak putus asa, kita akan mendapat kebahagiaan walaupun jalannya berliku-liku. Kalaulah saya mengikut kata hati dan give up, mungkin keadaan menjadi lebih teruk lagi. Suami saya dah pun putuskan hubungan dengan perempuan tu. Walaupun masih bekerja satu pejabat, namun suami saya berjanji akan melayan dia tak lebih dari seorang rakan sekerja.

Suami saya sedang dalam proses meminta ditukarkan ke cawangan lain walaupun agak jauh dari rumah. Jika suami benar-benar setia, saya tak akan kisah kalau dia masih bekerja di tempat lama. Saya harap perempuan tu tak rapat dengan suami saya lagi selain urusan kerja. Saya masih teruskan beristiqomah dengan panduan-panduan dalam ebook. Walaupun saya baru buat sedikit saja, tapi banyak kebaikan yang saya dah dapat. Saya tahu kes saya ni tak serius mana, tapi sesiapa saja jika dah lepas pasti akan rasa lega. Siapa tak sayang suamikan?



Ruzana
(35 tahun, Lukut)
Gambar dikaburkan atas permintaan pemilik
 


Apa gunanya ilmu sebegini buat anda?

Oh ya, pasti anda nak tahu apa gunanya ebook ini kepada anda kan? Di bawah ini dihuraikan mengapa anda harus mendapatkan ebook ini.

Jika anda malu untuk bertanya tentang perkara-perkara sebegini pada rakan-rakan anda, inilah tempat yang sesuai bagi anda mendapatkan maklumat. Sebuah panduan yang menerangkan cara-cara untuk memikat suami tanpa perlu berjumpa dengan sesiapa. Kini anda tidak perlu malu dan segan lagi.

Sesuai dengan tajuknya, Rahsia Memikat Suami; sudah pastinya ianya berkisar tentang cara-cara untuk memikat suami. Tetapi ianya lebih 'special' kerana anda akan mengetahui bukan sahaja cara-cara memikat hatinya, tetapi anda akan ketahui juga cara-cara untuk memikat segala deria rasa yang dia ada seperti deria penglihatan, sentuhan, rasa, pendengaran dan juga deria bau.

Antara perkara yang paling kaum suami suka adalah hubungan intim suami isteri atau pun disebut sebagai jimak, persetubuhan, bersenggama atau pun hubungan seks. Di dalam ebook ini ada diajarkan tentang cara-cara melayan syahwat suami dengan cara yang mampu mengujakannya. Ini akan memberikan anda 'input' bahawa hubungan seks bukan hanya untuk suami, tetapi untuk isteri juga yang boleh berperanan sebagai 'nakhoda' dalam pelayaran yang hebat!

Sedikit fakta untuk anda; 'organ seks yang terbesar bagi manusia adalah otak' terutama sekali bagi kaum lelaki. Jika anda berjaya memikat fikirannya secara visual, bermakna anda telah berjaya memikat separuh dari dirinya. Jadi tugas anda akan menjadi semakin mudah untuk melakukan tindakan yang seterusnya.

Anda juga akan mengetahui sifat-sifat yang perlu dijauhi oleh seorang isteri sekiranya ingin lebih disayangi oleh suami. Kebanyakan isteri-isteri masakini kurang menitik beratkan tentang perkara ini kerana beranggapan suaminya tidak kisah walaupun jauh di sudut hati suami tidak begitu berkenan dengan perangai isterinya. Ini adalah salah satu punca mengapa suami bercita-cita untuk mencari yang lain. Apabila suami dah buka 'cawangan' baru, barulah isteri menyesal dan mahu berubah.

Jika ada sifat-sifat yang perlu dijauhi, pasti ada juga sifat-sifat yang perlu didekati dan diterapkan di dalam diri. Di dalam ebook ini tidak membincangkan tentang personaliti namun ada dikongsikan juga tentang sifat-sifat khas yang perlu ada dalam diri seorang isteri. Walaupun ianya nampak seperti tidak begitu penting, namun ianya akan menjadi sangat-sangat berguna kepada anda dalam jangka masa yang panjang.

Oleh kerana ebook ini tentang cara-cara memikat suami, tak lengkap rasanya jika tidak diselitkan dengan teknik-teknik memikat suami dengan menggunakan perkara-perkara yang dia suka. Mengikut kajian, hanya 12% wanita sahaja yang tahu mengekspoitasikan kegemaran suami untuk menambat hatinya. Manakala yang lainnya hanya menggunakan masakan serta seks untuk tujuan tersebut. Jika anda tahu rahsia tersebut, lebih mudah anda dapat memikat hatinya.

Selain itu anda dapat mencegah suami dari mencari wanita yang lain di luar sana. Selalu dengar cerita tentang suami berskandal, suami ada kekasih gelap, suami main kayu tiga...malahan empat atau lima dan sebagainya? Bila nasi sudah menjadi bubur, isteri juga yang akan dipersalahkan. Suami akan kata, isteri tak pandai melayanlah, tak faham dirinyalah, tak reti itulah, tak reti inilah. Jika anda diperlengkapkan dengan ilmu-ilmu memikat suami, tak ada peluang untuk suami berikan alasan lagi.

Selalu menggunakan peranti-peranti elektronik yang canggih-canggih seperti telefon pintar (smart phone), komputer riba (laptop) dan komputer? Sering menggunakan aplikasi-aplikasi di internet seperti facebook, whatsapp, weechat dan sebagainya? Ini berita baik buat anda. Ada rahsia dan teknik khas untuk anda gunakan di alam cyber. Gunakan semaksima mungkin segala apa yang ada.

Dan banyak lagi...selepas anda membacanya pasti anda akan merasakan yang ianya sangat-sangat berbaloi untuk memilikinya!

Manafaat buat anda

Anda akan mendapat masa berkualiti yang lebih panjang bersama suami kerana jika anda melakukan tips-tips yang dikongsikan di dalam ebook, insyaAllah suami anda akan mengurangkan aktiviti luarnya dan menghabiskan masa lebih banyak di rumah.

Anda dapat meredakan tekanan anda dan suami anda. Hubungan yang sihat dalam perkahwinan mampu memberikan ketenangan dan kebahagiaan.

Jika fizikal anda kurang menarik, inilah masanya untuk anda mengimbangi kelemahan tersebut dengan layanan yang mengujakan suami. Biarlah tiada rupa tetapi pandai memikat suami. Suami pasti akan lebih menyayangi anda, insyaAllah.

Kebiasaannya, pertengkaran suami isteri akan diselesaikan dengan perhubungan seks. Di dalam ebook ini ada juga bab mengenai peranan anda di kamar. Jadi anda berdua boleh melepaskan kegeraman dan kemarahan itu sepuasnya melalui seks yang sihat.

Apa yang penting, usaha dan ikhtiar beserta ilmu. Anda tidak akan rugi apa pun kerana suami anda pasti mengetahui yang anda telah cuba untuk memenangi hatinya. Lelaki yang baik tidak akan mensia-siakan isteri yang setia.

Anda boleh perturunkan ilmu-ilmu ini kepada anak-anak perempuan anda. Ilmu dari ibu itu lebih berkat.

Ebook ini sesuai untuk...

Wanita yang ingin mendirikan rumahtangga
- Wanita yang ingin berkahwin tidak mempunyai pengalaman berumahtangga. Jadi ebook ini sesuai untuk mereka-mereka yang bakal bergelar isteri.
Wanita yang baru mendirikan rumahtangga
- Pasangan yang baru mendirikan rumahtangga sebenarnya masih lagi dalam proses mengenali antara satu sama lain. Ebook ini merupakan pembantu untuk isteri dalam proses ini.
Wanita yang telah lama berkahwin
- Tidak salah untuk isteri yang telah lama berkahwin untuk menggunakan tips-tips di dalam ebook ini kerana ianya akan menyemarakkan lagi kasih sayang yang sedia ada.
Wanita yang ingin berkahwin semula
- Jika anda pernah berkahwin dan ingin berkahwin semula, anda ada sebab yang kuat untuk memiliki ebook ini. Walaupun setiap lelaki itu berbeza, namun ada banyak persamaan di antara mereka yang anda boleh tawan.
Pasangan mengalami masalah rumahtangga
- Jika suami anda mula dingin dengan anda, inilah masanya untuk anda sebagai seorang isteri memainkan peranan anda supaya rasa kasih suami kembali hangat terhadap anda.


 

"Baru Buat Sikit, Suami Dah Suka"

Sis, terima kasih pasal share tips ni. Saya buat 2,3 tips je buat masa ni pasal baru start baca. Saya suka bab2 yang last tu. Saya tak sangka suami suka sangat sampaikan dia selalu text mcm org sedang bercinta. Selang sejam dia wasap dan saya pun balas ikut tips yang sis gtahu tu. Kalau dulu, seharian dia kat tempat kerja tak ingat langsung kat saya. Tapi skrg ni...asyik2 wasap...asyik2 call...memang seronok hidup sy skg ni. Rasa mcm org muda pulak. Terbaik sis!


Yaya
(41 tahun, Kulai Jaya)


 


Adakah anda sudah bersedia untuk mendapatkan ebook Rahsia Memikat Suami?

Jika diikutkan hati saya, saya ingin meletakkan nilai sebanyak RM500 kerana saya telah memperuntuk masa yang lama untuk menghasilkan ebook ini dan laman web yang sedang anda baca ini. Saya telah mengorbankan masa yang sepatutnya saya gunakan untuk keluarga saya. 

Tetapi saya tidaklah sekejam itu kerana ilmu itu adalah pinjaman daripada Yang Maha Esa. Terfikir juga untuk memberikannya secara percuma, namun saya rasakan ianya hanya akan membuatkan ilmu itu tidak dihargai. Hanya akan tersimpan sahaja di dalam hard disk tanpa diamalkan.

Dengan itu saya menawarkan nilai sebanyak...

RM500

Arrow

RM100

RM60 

Jaminan pemulangan wang 7 hari

TEMPAH-SEKARANG

"NANTI DULU... saya ada BONUS ISTIMEWA untuk anda! Sila scroll ke bawah lagi"

 

"Boleh Pilih Petua Ikut Kesesuai"

Banyak sangat tipsnya sampai saya pun tak tahu nak pilih yang mana. Tapi saya pilih bab 1 dulu pasal nak mengukuhkan hubungan dengan Maha Pencipta. Bila kita dah rapat dengan 'Pencipta hati' barulah senang nak memikat 'Si pemilik hati' pula...betul tak? Terima kasih puan naz kerana hasilkan ebook yang bermanafaat ni!!!


Ain
(33 tahun, Miri)

 

Jika anda menempah sekarang, anda akan mendapat sebuah ebook yang membongkar 25 luahan hati suami yang akan membuatkan anda terkejut dan tersentak. 

PERCUMA BUAT ANDA Jika Anda Membuat Tempahan Sekarang

25 PERKARA YANG SUAMI INGIN ISTERI TAHU TETAPI SUKAR UNTUK DILUAHKAN

EBOOK 25 PERKARA YANG SUAMI INGIN ISTERI TAHU TETAPI SUKAR UNTUK DILUAHKAN

BERNILAI RM50...

NAMUN IANYA PERCUMA JIKA ANDA MENEMPAH SEKARANG!!!


Anda tahu apa yang selalu berada di dalam fikiran suami? Pasti tidak bukan?
Kebanyakan suami tidak mahu luahkannya tetapi nak sangat anda tahu perkara-perkara tu.
Jika mengetahui perkara-perkara tersebut, anda akan lebih memahami suami anda dan dapat melakukan apa yang sepatutnya.
Digarap kemas beserta dialog yang mungkin suami anda akan ucapkan kepada anda.
Pada setiap perkara, ada penerangan yang serba padat untuk anda lebih memahami luahan hati tersebut.

Disertakan sekali dengan gambar ilustrasi yang cantik dan menarik.
Ada juga disertakan kaedah penyelesaian buat setiap perkara.

 

"Ebook Lagi...Terbaiklah"

Saya peminat hasil tulisan puan naz sejak dua tahun lepas yang bnyk berkisar tentang hubungan suami isteri. Ebook kali ni lebih best pasal beserta gambar2 yang menarik. Saya ada try bab selfie tu... Suami memang teruja dan mcm biasalah...dia selalu je nak balik awal jumpa saya kat rumah sebelum anak-anak balik sekolah. Tak ada apa yang perlu dimalukan jika nak jadi isteri idaman. Pikat zahir dan batin suami...tak lah suami cari lain kan?


Dhia Aqila
(38 tahun, Kuantan)
 

"Oppss, NANTI DULU... saya ada BONUS ISTIMEWA lagi untuk anda! Sila scroll ke bawah lagi"

PERCUMA BUAT ANDA Jika Anda Membuat Tempahan Sekarang
150 KATA-KATA ROMANTIK POWER BUAT SUAMI

EBOOK 150 KATA-KATA ROMANTIK POWER BUAT SUAMI

BERNILAI RM70...

NAMUN IANYA PERCUMA JIKA ANDA MENEMPAH SEKARANG!!!


Tak ada idea nak ucapkan kata-kata yang boleh meluluhkan hati suami? Tak perlu susah-susah memikir bagai nak rak. Copy paste saja...settle!
Jika nak pikat suami, ayat kena power. Gunakan mana-mana ayat yang anda berkenan dalam ebook ini.
Ini bukanlah ayat-ayat jiwang leleh, tetapi ayat-ayat yang bersahaja khas untuk memikat suami.

Jika anda guna 1 hari 1 ayat, bermakna anda dah ada 150 ayat yang anda boleh gunakan selama 3 bulan lebih!
Anda boleh selitkannya dalam ucapan seharian kepada suami, barulah romantik.
Anda juga boleh gunakannya secara text di whatsapp dan sms. Suami akan tersenyum sorang-sorang ketika membacanya di pejabat.
Anda boleh ubah dan edit supaya sesuai dengan keadaan dan masa.
Yang paling special, kata-kata menggoda yang membuatkan suami tak sabar-sabar untuk menarik anda ke kamar. Suami pasti hilang akal jika membacanya.

 

"Ebook Yang Wajib Anda Miliki Jika Nak Pikat Suami"

Saya adalah pembeli setia ebook2 dari penerbitan sykt ini. Kalau dulu berkenaan menambat nafsu suami, tapi kali ni tentang cara-cara nak pikat suami pula. Memang ada kesinambungannya. Bukan saya nak puji lebih-lebih kerana saya tidak dapat apa pun. Cuma saya syorkan jika anda mempunyai masalah hubungan dengan suami, anda perlu membaca ebook ini. Banyak tips-tips sulit yang perlu anda tahu untuk memikat suami, bukan sahaja secara fizikal, tetapi secara psikologi dan seks juga.


Grace
(51 tahun, Petaling Jaya)
 
Memandang anda sudah berjaya sampai ke perenggan ini, anda sebenarnya amat berminat untuk mendapatkan ebook-ebook ini. Jadi saya akan tawarkan anda nilai yang paling-paling istimewa...

TAWARAN ISTIMEWA UNTUK ANDA!!!

BUKAN RM60.000

BUKAN RM50.000

RM30.00

HARGA INI TIDAK AKAN KEKAL LAMA...

TEMPAH-SEKARANG

(Terhad kepada 100 80 60 43 pembeli terawal sahaja)

Update Terkini: 

Ini jaminan saya kepada anda:

Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan ilmu-ilmu yang terkandung di dalam ebook ini, kami akan memulangkan semula wang anda tanpa sebarang soalan. Sah dalam masa 7 hari anda menerima ebook.

Refund diuruskan oleh: RahsiaSulitDotCom
Sila WhatsApp/SMS O1767273OO

Jaminan 7 hari pemulangan wang
  • Berkemungkinan saya akan mengubah fikiran untuk menaikkan harganya pada bila-bila masa.

  • Atau berkemungkinan anda tidak akan menemui laman web ini lagi...



P.S:
Kes-kes suami curang sering berlaku dengan alasan isteri tidak mengambil hatinya.

P.S.S: Kes-kes poligami dan penceraian juga sering berlaku dengan sebab yang sama, suami tidak mendapat layanan seperti yang diharapkan dari isteri.

P.S.S.S: Inilah peluang anda untuk mencegahnya daripada berlaku dalam perkahwinan anda, kita tidak dapat menjangkakan apa yang bakal terjadi namun kita boleh berusaha untuk menghindarinya. Usaha, ikhtiar, ilmu, doa dan tawakal adalah jalan yang terbaik!